Impuls

Impuls

tirsdag 8. mars 2016

William og Nikolai på besøk på Impuls

Spenningen rundt problematikken å ha barn ombord i en båt som kun er beregnet for å underholde to voksne, fikk en pang-start da vi inviterte Edgar, kona og deres fire barn ombord en dag for en dag på Buck island. En liten øy som er del av en nasjonalpark og består av stier, hvit strand og et rev å snorkle på. Alt som trengs for en Great Day Out. En av Edgar`s ansatte hadde hjulpet oss med å finne en lekasje i kjøleskapet som drenerte batteriene våre for strøm, så vi øsnket å gi Edgar en liten påskjønnelse. Derfor fire barn ombord. Og det viste seg å være no problem. En halv time ut i seilasen hadde vi fire sovende barn, en time ut i seilasen hadde vi i tillegg en av dem spyende utover cockpit. Men resten av dagen ble best beskrevet av minstemann på 8 år, snakkende til seg selv: " the best day ever". Alt tydet på at båten og vi hadde det som skulle til for at William skulle få en hei dundranes bra vinterferie ombord i Impuls. 



Domino
 Her er Williams dagbok fra turen: Jeg har flydd i et døgn og sørt i texi og sovet på båten og spilt krig. Jeg er i Karibien og sankt tomas og jeg har set fisk og har fisket en time og fik ike noe fisk og har vert po stranda og fangt skjell og set blek fra bleksprut og fant konkylie og vert på en stranda og karibien er i USA og set en fet fisk og padlet kajak alene 22.2.2016 23.22.2016 jeg så pelikan og stingray og seilt og hade piknik på strana og set kråkeboler og set mase fisk jeg har vært i dyrehage spist is og frokostblanding og set hai og silpade i en dyrehage og vært på røsturang og der spiste jeg pasta jeg så skipsvrak og lagd hytte inder bordet kolbjørn kastet meg i vanet jeg har ståt frame i båten i mens bålgene slo jeg har spist pizza og kost meg 26.2.2016 og set silpade og hopet fra boten og så mase fisk uner van og vært på den øde øi. og set to foselie krokeboler og styrt dingyen og tat ut frø fra papaya og spist papaya. Og sørt Tube og lekt me to barn som snaket engelsk og var i tolen. og der var husene rosa. 28.2.2016 og var po bobeli pool og so krabe og vert po øde øy tante er snil og er verdens snilste og vert i store bølger og set tørtels 3 tørtels og klatret i masta og at jeg lå opo marianne og kolbjørn og sovet ute uner open himmel og kloka 2 set stjerneskud.
Betale bøye-avgift på stand up padeling-board gir soggy dollars
pannekaker og høytlesning
taco-torsdag
"du hopper først" "nei du" "nei du" "nei du"...
William på tube
Kaptein jr
Self serving bar, Sidneys Peace and Love på Jost von Dyke 
Bubble pool
Samlet under et giftig tre, med giftige epler.
Stand up paddling
På kajaktur
Stingray
Blekksprutblekk
Tusen takk til Nikoai som var turens desidert beste og mest dedikerte fotograf!

1 kommentar:

Hei! Vi setter veldig stor pris på om du legger igjen noen ord i kommentarfeltet. Hilsen Marianne og Kolbjørn